Belediye Başkan Vekilleri Değerlendirme Toplantısı

Başbakan Yıldırım, belediye başkan vekilleriyle Çankaya Köşkü'nde bir araya geldi

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım'ın başkanlığında, Belediye Başkan Vekilleri 2. Değerlendirme Toplantısı yapıldı.

Çankaya Köşkü'nde basına kapalı gerçekleşen toplantı, yaklaşık 4 saat sürdü.

Toplantıda Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Betül Sayan Kaya, Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Maliye Bakanı Naci Ağbal ile Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu da hazır bulundu.

AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ