İl Genel Meclisi Başkanı Ali Selvi, beraberinde Başkanvekilleri Leyla Erdal, Mustafa Gürbüz ile Yazı İşleri ve Kararlar Daire Başkanı Hüseyin Eşgin ile birlikte Rektör Vekili Dinçer Bedük’ü ziyaret etti. Konya’nın her alanda kalkınmasına katkıda bulunacak akademik çalışmalarına ihtiyacı olduğunu belirten Meclis Başkanı Ali Selvi, “Selçuk Üniversitesi Türkiye’nin sayılı üniversitelerinden biri. Biz İl Genel Meclisi ve Özel İdare olarak gerçekten akademik anlamda öğretim görevlilerimizden önemli oranda istifade ediyoruz. Faaliyet alanlarımızdan gerek tarım, gerek sanayi, gerekse de eğitim seminerleri için öğretim görevlilerimiz bizlere gereken her türlü yardımı sağlıyor. Üniversitemize teşekkür ediyoruz” dedi. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Rektör Vekili Dinçer Bedük, “Selçuk üniversitemiz her alanda isteyen her kuruma imkânları ölçüsünde yardımcı olmanın gayreti içindedir. Çünkü birbirimize ihtiyacımız var. Konya’nın kalkınması ve büyümesi için bütün kurumlarla işbirliği yapılması lazım. Üniversite olarak bu işbirliğini yapıyoruz ve yapmaya devam edeceğiz. İl Genel Meclisi ve Özel İdaremize önceden olduğu gibi bundan sonra da her alanda destek olmaya devam edeceğiz” şeklinde ifade etti.
Bedük: Birbirimize ihtiyacımız var
İl Genel Meclisi Başkanı Ali Selvi, Rektör Vekili Dinçer Bedük’ü ziyaret etti.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?