Bedava elektrik kullanımı arttıkça artıyor, trafolar patlıyor!

Diyarbakır'ın Çınar ilçesinde aşırı yüke dayanamayan trafo alev alıp patladı. Batı'da fatura çok diye üşüyen millet, Doğu'da beleş elektrik kullanımına dayanamıyor! Trafolar da şirketten ha bire yenileniyor!

Diyarbakır'ın Çınar ilçesinde aşırı yüke dayanamayan trafo alev alıp patladı.

Çınar ilçesine bağlı Sırımkesen Mahallesi'nde arızalanan bir trafo aniden alev aldı. Dumanların yükseldiği trafo, kısa bir süre sonra bomba gibi patladı. Patlama nedeniyle çevredeki vatandaşlar panik yaşadı. Patlama anı vatandaşların cep telefonlarına kaydedildi.

Dicle Elektrik ekipleri tarafından trafonun onarılması için çalışma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

YÖNETİCİ BIÇAKLANDI
O SÜRÜCÜ TUTUKLANDI
Akıma kapılıp 10 metre yükseklikten düştü
KAZA YAPAN ARAÇ KENDİNİ İHBAR ETTİ
KAZA YAPTI, KAÇTI