"Bebek var" diye geldiler, kedi çıktı

KONYA (AA) - Konya'da çöp konteynerinden gelen sesi bebek sesi zanneden bir kişi polis, sağlık ve belediye ekiplerini harekete geçirdi. Alınan bilgiye göre,...

KONYA (AA) - Konya'da çöp konteynerinden gelen sesi bebek sesi zanneden bir kişi polis, sağlık ve belediye ekiplerini harekete geçirdi.

Alınan bilgiye göre, merkez Karatay ilçesi Akabe Mahallesi Yeniceler Caddesi'ndeki çöp konteynerlerinden bebek sesi duyduğunu iddia eden bir vatandaş, polise ihbarda bulundu.

112 Acil Servis görevlileriyle birlikte kısa sürede adrese gelen polis ekipleri, söz konusu konteynerleri tek tek kontrol etti. Bu sırada görevliler konteynerin birinin kapağını açtığında içinden çıkan kediler kaçtı.

Belediye ekiplerince konteynerlerdeki çöplerin tamamı caddeye boşaltılarak kontrol edildi, ancak bebek bulunamadı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL