Bebeğinin çantasına uyuşturucu saklamış

Manisa'nın Salihli ilçesinde, bebeğinin çantasında uyuşturucu taşıyan kadın, yolcu otobüsünde yakalandı

MANİSA (AA) - Manisa'da, yolcu otobüsünde yapılan denetimde, bebeğinin çantasında uyuşturucu taşıyan kadın yakalandı.

Salihli İlçe Jandarma Komutanlığına bağlı ekipler, Ankara - İzmir E96 kara yolu Derbent Mahallesi mevkisinde bir yolcu otobüsünü durdurdu.

Otobüste narkotik köpeği "Vicdan" ile yapılan aramada, 20 günlük bebeği olan bir kadın yolcunun bebeğine ait malzemeleri koyduğu çantasında 1 kilo 385 gram sentetik uyuşturucu bulundu.

Gözaltına alınan ve jandarmadaki işlemlerin ardından adliyeye sevk edilen zanlı, nöbetçi sulh ceza hakimliğince tutuklandı.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?