Bebeğini terk ettiğine pişman oldu

Bebeğini hastaneye bırakıp kaçan anne P. D. pişman olup geri dönerek bebeğini hastaneden aldı.

Dr. Faruk Sükan Çocuk ve Doğum Hastanesi'nde 3 gün önce doğum yapan P.D. (22), dünyaya getirdiği 2 kilo 320 gram ağırlığındaki kız bebeğini bırakıp kaçtı. Durumu fark eden hemşireler polise bilgi verirken, bebeğe de 'Garip' ismi verildi. Bebeğini bırakan anne P.D. pişman olduğunu belirterek tekrar hastaneye geldi ve bebeğini aldı. Anne P.D'nin bebeğini alırken yetkililere, "Eşimden ayrıldım, maddi durumum iyi değildi. Para bulmaya gittim. Aradan 2 gün geçti ve çok pişman olarak geri döndüm. Bebeğimden ayrılmak istemiyorum" dediği öğrenildi.


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?