Bebeğini hastanede bırakıp kaçtı

Umut ismi verilen bebeğin ailesinin bulunması için polis çalışma başlattı

Dr. Faruk Sükan Çocuk ve Doğum Hastanesi'nde doğum yapan bir kadın, bebeğini hastanede bırakarak kayıplara karıştı. Geçen cumartesi günü doğum yapmak için Dr. Faruk Sükan Doğum ve Çocuk Hastanesi'ne gelen Zahide Demirtaş, normal doğumla bir erkek bebek dünyaya getirdi. Doğum yaptıktan 1 gün sonra ziyaret saatinde odasından çıkan Zahide Demirtaş, kendini ziyaretçi gibi göstererek hastaneden çıktı. Bebek yatakta olmasına rağmen annenin odasında olmadığını gören hastane yetkilileri, durumu polise bildirdi. Bunun üzerine harekete geçen polis, anne Zahide Demirtaş'ın bulunması için çalışma başlattı. Annenin bulunamaması durumunda bebeğin Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'ne verileceği bildirildi.

3 kilo 250 gram ağırlığında dünyaya gelen erkek bebeğin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. Günlük bakımını yapan hemşireler bebeğe Umut ismini verdi. aa

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?