Bebeğini emzirirken hayatını kaybetti

Konya'da yeni evli genç kadın, bebeğini emzirirken öldü.

Selahattin Eyyübi Mahallesi'nde yaşayan Fatma Özşahin (23), 10 günlük bebeğini emzirdiği sırada aniden fenalaştı.

Evde bulunan yakınlarının ihbarı üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, Fatma Özşahin'in öldüğünü belirledi.

Özşahin'in cesedi, otopsi için Konya Numune Hastanesi morguna kaldırıldı.

 AA

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?