Baz istasyonu direğinde intihar girişimi

Konya'da intihar etmek için baz istasyonu direğine çıkan bir kişi halen ikna edilemezken, olay yerinde önlem alındı

Dün Tekirdağ'da baz istasyonu direğine çıkıp 50 saat kaldıktan sonra ikna edilen şahsa özendiği belirtilen biri Konya'da direğe çıktı. Merkez Selçuklu ilçesi Sancak Mahallesi Taç Mahal Caddesi Dönerli Sokak’ta bulunan MTA Katip Çelebi Camii'ndeki baz istasyonu direğine tırmanan Ömer Faruk B. (35), eylemi öncesi basın mensuplarını telefonla arayarak intihar edeceğini söyledi. Olay yerine gelen polis, eylemciyi aşağıya indirmek için ikna çalışmalarına başladı. İtfaiye ekipleri baz istasyonu direğinin yanında hava yastığı açtı.

Baz istasyonu direğine çıkan şahıs, 3 saat sonra ikna edilerek aşağıya indirildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR
Seferihisar Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürü tutuklandı
YENİ DİLENME METODU MU?
Isparta'da mutlu son adliyede bitti! 5 salona işlem