Bayrampaşa’da yangın

İtfaiye ekipleri, 4 katlı binanın giriş katında çıkan yangını söndürdü, üst katlarda mahsur kalan ve dumandan etkilenen 5 kişiyi kurtardı

İSTANBUL (AA) – Bayrampaşa’da 4 katlı binanın giriş katında çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü.

Alınan bilgiye göre, Kartaltepe Mahallesi Ordu Caddesi’ndeki 4 katlı bir binanın giriş katında henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Bina sakinlerinin ihbarı üzerine bölgeye polis, itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yangını söndürdü, üst katlarda mahsur kalan ve dumandan etkilenen 3’ü çocuk 5 kişiyi kurtararak sağlık ekiplerine teslim etti. Sağlık ekipleri, dumandan etkilenenleri ambulansa alarak müdahale etti.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL