Bayrampaşa’da okullar dezenfekte ediliyor

Bayrampaşa Belediyesi, okulların açılmasına sayılı günler kala öğrenci ve öğretmenlere sağlıklı bir eğitim ortamı sunmak amacıyla talepte bulunan...

Bayrampaşa Belediyesi, okulların açılmasına sayılı günler kala öğrenci ve öğretmenlere sağlıklı bir eğitim ortamı sunmak amacıyla talepte bulunan okulları dezenfekte ediyor ve okulların bahçelerini sabunlu suyla yıkıyor.

Yaz tatili bitiyor ve milyonlarca öğrenci için 2023-2024 eğitim-öğretim yılı 11 Eylül Pazartesi günü başlıyor. Bayrampaşa Belediyesi de öğrenci ve öğretmenlere sağlıklı bir eğitim ortamı sunmak amacıyla talepte bulunan ilçedeki okulları dezenfekte ediyor. Sınıf, lavabo ve koridorları dezenfekte edilen okulların bahçeleri de sabunlu suyla yıkanıyor. Bayrampaşa Belediyesi Veteriner ve Temizlik İşleri Müdürlüğü yetkilileri, dezenfekte ve temizlik çalışmalarını okullarda ve ilçe genelinde belirli aralıklarla yıl boyunca sürdürdüklerini belirtti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?