Bayrampaşa’da iş merkezinde çıkan yangına ilişkin İstanbul Valiliği açıklama yaptı

Bayrampaşa'da bulunan 5 katlı bir iş merkezinin zemin katında çıkan yangına ilişkin İstanbul Valiliği, "Yangın sırasında dumandan etkilenen 9 işçi...

Bayrampaşa'da bulunan 5 katlı bir iş merkezinin zemin katında çıkan yangına ilişkin İstanbul Valiliği, "Yangın sırasında dumandan etkilenen 9 işçi ve 7 itfaiye eri çevrede bulunan hastanelere sevk edilmiş olup hayati tehlikeleri bulunmamaktadır" açıklamasında bulundu.

Bayrampaşa Yıldırım Mahallesi'nde bulunan 5 katlı iş yerinde henüz bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Çıkan yangına ilişkin İstanbul Valiliği yazılı açıklamada bulundu. Yapılan açıklamada, "02.08.2023 tarihinde saat 09.49'da Bayrampaşa İlçesi Yıldırım Mahallesi'nde bulunan 5 katlı iş yerinde yangın çıkmıştır. Olay yerine çok sayıda itfaiye ve AFAD ekibi sevk edilerek yangına müdahale edilmiş olup yangın söndürme çalışmaları devam etmektedir. Yangın sırasında dumandan etkilenen 9 işçi ve 7 itfaiye eri çevrede bulunan hastanelere sevk edilmiş olup hayati tehlikeleri bulunmamaktadır" ifadelerine yer verildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek