Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, yaptığı yazılı açıklamada, toplu ulaşımda hizmet veren otobüs ve tramvayların kurban bayramının ilk üç günü ücretsiz olacağını açıkladı.
Konya'da toplu ulaşım hizmetlerinin bayramda da sorunsuz bir şekilde devam edeceğini belirten Akyürek, şunları kaydetti:
''Hemşehrilerimizin bayramda yakınlarını rahat bir şekilde ziyaret edebilmelerini sağlamak ve bayram sevinçlerini paylaşmak için toplu ulaşımda hizmet veren otobüs ve tramvaylarımız bayramın birinci, ikinci ve üçüncü günü ücretsiz hizmet verecektir.''
Memleket