Bayık Doğanlar’a girdi

TV program yapımcısı Kezban Bayık, Doğanlar Mahallesi’nde halkın sorunlarını dinledi.

Doğanlar Mahallesi’nde gördüğü ilgiyi ve yaşanan sıkıntılar ile ilgili izlenimlerini gazetemize aktaran Bayık, “Konya’nın en köklü mahallelerinden biri olan Doğanlar’da bulunmak oldukça heyecanlı ve renkli idi. insanları çok sıcak. Ama yılarca bu mahalle hep ikinci planda tutulmuş. Mahallenin bir oyun parkı, soysal aktivitelerin yer aldığı spor tesisi yok. Bu durum yerel yönetimlerin bir eksikliği olsa gerek. Bu insanları hepimizin kucaklaması gerekir. Çünkü çok sıcak ve iyi niyetliler” dedi. Program süresince mahalleyi tek tek dolaştığını kaydeden Bayık,  kendilerine ilgi gösteren mahalle muhtarı ve mahalle sakinlerine de teşekkür etti. Memleket


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?