Batman'da yangın

Belediyeye ait olan, 5 ay önce kapanan sinemada çıkan yangın hasara yol açtı

BATMAN (AA) - Batman'da belediyeye ait sinema, çıkan yangında kullanılamaz hale geldi.

Turgut Özal Bulvarı'nda Batman Belediyesine ait olan, 5 aydır kapalı bulunan Yılmaz Güney Sineması'nda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Alevlerin çatıya sıçramasıyla yangın, kısa sürede büyüdü.

Yangın, Batman Belediyesi itfaiye ekiplerinin yaklaşık 2 saatlik müdahalesiyle söndürüldü.

Olay yerinde inceleme yapan Belediye Başkan Yardımcısı Vahap Asma, yangının çıkış nedeninin inceleme sonucunda ortaya çıkacağını belirterek, "Çok şükür, can kaybı yok ancak maddi zarar çok büyük, sinema kullanılamaz hale geldi." ifadelerini kullandı.

AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı