Batman'da uyuşturucu operasyonu

Uygulama noktasında araçlarında uyuşturucu ele geçirilen 2 kişi gözaltına alındı

BATMAN (AA) - Batman'da gerçekleştirilen uygulamada araçlarında uyuşturucu bulunan 2 kişi gözaltına alındı.

İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamada, Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğünce il genelinde toplum sağlığını tehdit eden ve gençleri hedef alan uyuşturucu madde ticareti yaparak geçimini sağlayan zehir tacirlerine yönelik planlı çalışmalar yürütüldüğü belirtildi.

Bu kapsamda ilin giriş ve çıkışlarında uygulama yapıldığı ifade edilen açıklamada, "M.Ş. (34) yönetimindeki araç durduruldu. M.Ş. ve araçta bulunan M.K'nın (26) şüpheli hal ve hareketler sergilemesi üzerine araçta 'Sarıkız' isimli dedektör köpekle yapılan aramada zulalanmış vaziyette 844 gram metamfetamin maddesi ele geçirildi." bilgisi verildi.

Açıklamada, gözaltına alınan iki kişinin emniyetteki işlemlerin ardından "Uyuşturucu madde ticareti yapma ve sağlama" suçlamasıyla adli mercilere sevk edildiği bildirildi.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?