Batman'da seyir halindeki otomobil yandı

BATMAN (AA) - Batman'da seyir halindeki LGP'li bir otomobil yandı.Alınan bilgiye göre, sürücüsünün kimliği henüz öğrenilemeyen 34 FOS 25 plakalı otomobil,...

BATMAN (AA) - Batman'da seyir halindeki LGP'li bir otomobil yandı.

Alınan bilgiye göre, sürücüsünün kimliği henüz öğrenilemeyen 34 FOS 25 plakalı otomobil, Batman Oto Sanayi Sitesinden kent merkezine gittiği sırada alev aldı.

Yol kenarına çektiği otomobilden inen sürücü durumu itfaiye ekiplerine bildirdi.

Olay yerine gelen itfaiye ekiplerinin müdahalesi sonucu söndürülen yangında otomobil kullanılamaz hale geldi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu