Batman’da ruhsatsız silahlar ele geçirildi

BATMAN (İHA) – Batman kent merkezinde gerçekleştirilen asayiş uygulamalarında 6 adet ruhsatsız tabanca ve yarı otomatik tüfek ele geçirildi.

BATMAN (İHA) – Batman kent merkezinde gerçekleştirilen asayiş uygulamalarında 6 adet ruhsatsız tabanca ve yarı otomatik tüfek ele geçirildi.

İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamada, "Asayiş Şube Müdürlüğümüz idaremiz dahilinde bulunan çeşitli mahallelerde şüpheli şahıs ve şahıslar üzerinde yapmış oldukları araştırmalar ve çalışmalar neticesinde, 6 adet ruhsatsız tabanca, tabancalara takılı 4 adet şarjör ile toplamda 39 adet fişek, 2 adet kurusıkı tabanca, buna ait 1 adet şarjör ile 9 fişek, 1 yarı otomatik tüfek ile 28 adet fişek ele geçirilmiştir" denildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

YÖNETİCİ BIÇAKLANDI
O SÜRÜCÜ TUTUKLANDI
Akıma kapılıp 10 metre yükseklikten düştü
KAZA YAPAN ARAÇ KENDİNİ İHBAR ETTİ
KAZA YAPTI, KAÇTI