Batman'da iş yerinde yangın

Bir iş merkezinde gaz sıkışması sonucu meydana gelen patlamada iş yeri kullanılamaz hale geldi

BATMAN (AA) - Batman'da bir iş yerinde yangın çıktı.

Ziya Gökalp Mahallesi'nde bulunan bir iş merkezinin 5'inci katındaki iş yerinde ilk belirlemelere göre, gaz sıkışması nedeniyle patlama meydana geldi. Patlamanın ardından yangın çıktı.

Durumun bildirilmesi üzerine olay yerine gelen Batman Belediyesi İtfaiye ekipleri, yangına müdahale etti. Yangın, bir saat süren çalışmanın ardından kontrol altına alındı.

Olay yerine gelen İl Emniyet Müdürü Mehmet Ali Akkaplan, incelemede bulundu.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?