Basketbol Federasyonundan Fenerbahçe Beko için "geçmiş olsun" mesajı

İSTANBUL (AA) - Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF), bir sporcu, bir teknik ekip ve 2 idari ekip çalışanı olmak üzere toplam 4 kişinin yeni tip koronavirüs...

İSTANBUL (AA) - Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF), bir sporcu, bir teknik ekip ve 2 idari ekip çalışanı olmak üzere toplam 4 kişinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan Fenerbahçe Beko için "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

TBF'nin Twitter hesabında yer alan mesajda, "Fenerbahçe Beko Basketbol Takımı'nın bir oyuncusu, bir teknik personeli ve 2 idari personelinin Kovid-19 test sonuçlarının pozitif çıktığını üzülerek öğrendik. Fenerbahçe Kulübüne 'geçmiş olsun' dileklerimizi sunar; oyuncu, teknik ve idari personellerine acil şifalar dileriz." denildi.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de