Basketbol: 16 Yaş Altı Kızlar Türkiye Şampiyonası

- Kastamonu'da düzenlenen şampiyonada Fenerbahçe ve Beşiktaş, finale yükseldi


KASTAMONU (AA) - Kastamonu'da düzenlenen 16 Yaş Altı Kızlar Türkiye Basketbol Şampiyonası'nda Fenerbahçe ile Beşiktaş, finale çıktı.

Atatürk Spor Salonu'nda gerçekleştirilen şampiyonaya Çankaya Üniversitesi, Banvit, Fenerbahçe, Beşiktaş, İkem Koleji, İstanbul Üniversitesi, Bayrampaşa Atletik ve Galatasaray'ın 16 yaş altı takımları katıldı.

Müsabakaların ardından İstanbul Üniversitesi beşinci, Banvit altıncı, İkem Koleji yedinci, Bayrampaşa Atletik sekizinci oldu.

Organizasyonda yarın finalde Fenerbahçe ile Beşiktaş, üçüncülük maçında ise Galatasaray ile Çankaya Üniversitesi karşı karşıya gelecek.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler