Başkentteki olaylı maç

MKE Ankaragücü-Amed Sportif Faaliyetler karşılaşmasında çıkan olaylar sonrasında gözaltına alınan 6 kişi, serbest bırakıldı

ANKARA (AA) - MKE Ankaragücü-Amed Sportif Faaliyetler karşılaşmasında çıkan olaylar sonrasında gözaltına alınan 6 kişi, ifadelerinin alınmasının ardından serbest bırakıldı.

Alınan bilgiye göre, MKE Ankaragücü-Amed Sportif Faaliyetler arasında oynan maçta çıkan olay nedeniyle gözaltına alınan O.K, K.Ç, A.K, O.G, İ.B, V.K. isimli şahıslar, polis tarafından ifadeleri alındıktan sonra, savcılık talimatıyla serbest bırakıldı.

Olayla ilgili 4 kişinin ise halen arandığı öğrenildi.

Başkentte önceki gün oynanan MKE Ankaragücü-Amed Sportif Faaliyetler karşılaşmasında çıkan olaylarda, Amed Spor yöneticilerine fiilen saldırdıkları tespit edilen 6 kişi gözaltına alınmıştı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL