Başkentte uyuşturucudan ölüm

Parkta yüksek dozda uyuşturucu kullanan kişi hayatını kaybetti

ANKARA (AA) - Ankara'da bir kişi, aldığı yüksek dozda uyuşturucu nedeniyle yaşamını yitirdi.

Dün gece saatlerinde Altındağ ilçesi Şehit Ömer Halisdemir Bulvarı ile Etlik Caddesi kesişiminde bulunan Yıldırım Beyazıt Parkı'na gelen M.Ö. (35) burada uyuşturucu kullandı.

Bir süre sonra aldığı uyuşturucunun etkisiyle bayılan M.Ö'nün hareketsiz yattığını gören vatandaşlar, sağlık ve polis ekiplerine haber verdi.

Sağlık ekipleri yaptıkları ilk incelemede, M.Ö'nün yüksek dozda uyuşturucu alarak hayatını kaybettiğini belirledi.

Üzerinde bir miktar uyuşturucuyla şırınga bulunan M.Ö'nün cenazesi, otopsi için Adli Tıp Kurumu'na götürüldü.

AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı