Başkentte uyuşturucu operasyonu

Ankara'nın Çankaya ilçesinde uyuşturucu madde satışı yaptıkları belirlenen iki kişi yakalandı

ANKARA (AA) - Ankara'nın Çankaya ilçesinde uyuşturucu madde satışı yaptıkları belirlenen iki kişi yakalandı.

Çankaya İlçe Emniyet Müdürlüğüne bağlı Suç Önleme ve Soruşturma Büro Amirliği ekipleri, uyuşturucuyla mücadele kapsamında yaptıkları çalışmalar sonucunda, araçla uyuşturucu madde satışı yapıldığını tespit etti.

Ekipler, durumlarından şüphelenilen Hasan D. ve Enes Ç'yi Ziya Gökalp Caddesi'nde araç içinde yakaladı. Şahısların üst ve araç aramalarında, yaklaşık 10 gram esrar, iki kilitli poşet içinde 30 uyuşturucu hap, 5 mermi ve 505 lira ele geçirildi.

Şüphelilerden Enes Ç'nin çok sayıda suç kaydının olduğu belirlendi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu