Başkentte sıcak hava

Ankara'da hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerinde seyretmesi hayatı etkiledi

ANKARA (AA) - Başkentte hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerinde seyretmesi hayatı etkiledi. Hafta başından itibaren etkisini artıran sıcaklık, Ankara merkezinde 36 dereceye ulaştı.

Ankara'da sıcak havadan bunalanlar park ve gölge alanlara akın etti.

Hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerinde seyretmesi hayatı olumsuz etkiledi. Hafta başından itibaren etkisini artıran sıcaklık, Ankara merkezinde 36 dereceye kadar çıktı.

Sıcaktan bunalan vatandaşlar, parklar, gölge alanlar ve su kenarlarında dinlenirken, bazıları da çeşmelerde serinledi.

Çocuklar ise Kuğulu Park'ta bulunan kapalı havuzdaki fıskiyelerle oynamayı tercih etti.

Meteorolojiden alınan bilgiye göre, sıcaklıkların hafta boyunca devam etmesi bekleniyor.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL