Başkentte modifiye edilmiş otomobillere denetim

Polis tarafından modifiye edilmiş 11 otomobil trafikten men edildi, 2 bin 90 lira para cezası kesildi

ANKARA (AA) - Başkentte, trafik güvenliğini tehlikeye düşüren ve çevreye rahatsızlık veren modifiye edilmiş otomobillere cezai işlem uygulandı.

Asayiş Şube Müdürlüğü ekiplerince, modifiye edilmiş otomobillere yönelik Keçiören Halil Sezai Erkut Caddesi'nde denetim yapıldı.

Denetimlerde, trafik güvenliğini tehlikeye sokan ve çevreye rahatsızlık veren 13 otomobile toplam 2 bin 90 lira idari para cezası uygulandı, bu otomobillerden 11'i trafikten men edildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu