Başkentte, LPG'li otomobil akaryakıt istasyonunda yandı

ANKARA (AA) - Başkentte, akaryakıt istasyonunda LPG'li bir otomobilde yangın meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Mamak ilçesindeki bir akaryakıt istasyonunda,...

ANKARA (AA) - Başkentte, akaryakıt istasyonunda LPG'li bir otomobilde yangın meydana geldi.

Edinilen bilgiye göre, Mamak ilçesindeki bir akaryakıt istasyonunda, sürücüsü Nail Güler (68) tarafından LPG alınan 06 FND 25 plakalı otomobil, henüz belirlenemeyen sebeple alev aldı.

Alevler, istasyon görevlileri tarafından kısa sürede söndürüldü.

Vücudunda ağır yanıklar oluşan Güler ise olay yerine gelen sağlık ekiplerince Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL