Başkentte kontrolden çıkan otomobil iki iş yerine çarptı

ANKARA (AA) - Ankara'da kontrolden çıkan bir otomobilin çarptığı iki iş yerinde hasar meydana geldi.Alınan bilgiye göre, Keçiören ilçesi Yunus Emre Caddesi'nde...

ANKARA (AA) - Ankara'da kontrolden çıkan bir otomobilin çarptığı iki iş yerinde hasar meydana geldi.

Alınan bilgiye göre, Keçiören ilçesi Yunus Emre Caddesi'nde seyreden ve sürücüsünün kimliği henüz belirlenemeyen 06 DN 1466 plakalı otomobil kontrolden çıktı.

Araç, caddede bitişik durumdaki kuru yemişçi ve hediyelik eşya dükkanlarına çarptı. Otomobilin çarptığı trafik lambasının direği de devrildi.

Kaza, söz konusu iş yerlerinin vitrinlerinde ve araçta hasara neden oldu.

Çevredekilerin durumu bildirmesi üzerine olay yerine polis ekipleri sevk edildi.

Polis ekipleri, otomobili kimin kullandığını belirlemek için çevredeki MOBESE kameralarının kayıtlarını incelemeye aldı.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu