Başkentte belediye araçlarında tasarruf talimatı

Ankara Büyükşehir Belediyesinde, hizmet alımı konusunda tasarruf yapılması amacıyla mevcut araç sayısı azaltılmaya başlandı- Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş'ın talimatıyla makam araçları dahil diğer araçların sayısı ihtiyacı karşılayacak seviyeye

ANKARA (AA) - Ankara Büyükşehir Belediyesince, hizmet alımı konusunda tasarruf yapılması amacıyla mevcut araç sayısı azaltılmaya başlandı.

Büyükşehir Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş'ın talimatı üzerine, araç kiralama şeklindeki hizmet alımı konusunda tasarrufa gidildi.

Bu kapsamda belediyenin bütün birimlerinde ilk etapta gereksiz makam araçları dahil diğer araçların sayısı, ihtiyacı karşılayacak seviyeye düşürülecek.

İlk etapta Ankara Büyükşehir Belediyesi EGO Genel Müdürlüğü (EGO) bünyesinde bulunan binek araçların sayısı 75'ten 49'a düşürülürken, böylece belediyenin yılda 700 bin lira tasarruf sağlaması bekleniyor.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL