Başkentte 23 düzensiz göçmen yakalandı

ANKARA (AA) - Başkentte 23 düzensiz göçmen ile göçmenleri getiren 2 kişi yakalandı.Ankara İl Emniyet Müdürlüğü'nün Twitter hesabından yapılan bilgilendirmeye...

ANKARA (AA) - Başkentte 23 düzensiz göçmen ile göçmenleri getiren 2 kişi yakalandı.

Ankara İl Emniyet Müdürlüğü'nün Twitter hesabından yapılan bilgilendirmeye göre, Göçmen Kaçakçılığıyla Mücadele ve Hudut Kapıları Şube Müdürlüğü ekipleri Gölbaşı'nda uygulama yaptı.

Ekipler, 23 düzensiz göçmen ile göçmenleri getiren 2 kişiyi yakaladı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL