Başkentte 15 Temmuz fotoğraf sergisi

Ankara'da "15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü Anma" etkinlikleri kapsamında fotoğraf sergisi açıldı

ANKARA (AA) - Ankara'da "15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü Anma" etkinlikleri kapsamında fotoğraf sergisi açıldı.

Jandarma Genel Komutanlığı tarafından AnkaMall AVM ve Kızılay Metro Sanat Galerisi'nde açılan sergide, 15 Temmuz gecesi yaşanan anları içeren 40 fotoğraf bulunuyor.

Sergi, 16 Temmuz'a kadar vatandaşların ziyaretine açık kalacak.

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ