Başkent taksi durağı açıldı

Başkent Üniversitesi Konya Hastanesi'ne kurulan Taksi Durağı törenle hizmete açıldı.

Törene Hastane Müdürü Prof. Dr. Abdurrahman Kutlu, Konya Esnaf ve Sanatkar Odaları Birliği (KONESOB) ve Konya Şoförler Odası Başkanı Bekir Duvarcı, hastane yetkilileri, taksiciler ve vatandaşlar katıldı.

Bekir Duvarcı, kendilerine yer tahsisinde büyük kolaylık sağlayan Prof. Dr. Kutlu ve hastane çalışanlarına teşekkür ederken, durağın hasta ve hasta yakınları ile hastane personeline hizmet vereceğini, durakta çalışan şoförlerin kılık-kıyafet, davranış ve kullandıkları araçların bakımı ile Konya'ya örnek olacağını belirtti.

Konuşmaların ardından durak, Duvarcı ve Kutlu'nun kurdele kesiminin ardından hizmete açıldı.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?