Başkent Hastanesi Yemekhanesi’ndeki yemeğe Başkent Üniversitesi Konya Uygulama ve Araştırma Merkezi Başhekimi Doç. Dr. Bülent Öztürk, Hastane Müdürü Mehmet Özen, Malzeme Yöneticisi Mahir Atıcı, Eğitim Koordinatörü Prof. Dr. Selçuk Yücesan, Prof. Dr. İshak Özkan, Halkla İlişkiler Müdürü H.Rahmi Gündüz, Doktorlar, sağlık personeli ve idari personel katıldı. Ramazan ayı’nın birlik ve beraberliğe vesile olduğunu belirten Başkent Üniversitesi Konya Uygulama ve Araştırma Merkezi Başhekimi Doç.Dr. Bülent Öztürk, “ Birlik ve beraberliğin, paylaşmanın doruk noktaya ulaştığı bu günlerde personelimiz ile böyle güzel bir ortamda biraraya gelmenin mutluluğunu yaşıyoruz. 635 personelimiz var, bu aylarda hastanemiz oldukça yoğun bir hasta talebi ile karşılaştığından vardiyaları ve çeşitli nedenlerle personelimizin yarısı da programımıza katılamadı. Düzenlenen bu iftar programına katılanlara teşekkür ediyorum. Güzelliklerin paylaşıldığı Ramazan Ayı’nın da hayırlara vesile olmasını, tüm İslam Alemine huzur, mutluluk ve sağlık getirmesini diliyorum” dedi.
Başkent personeli iftarda buluştu
Başkent Üniversitesi Konya Uygulama ve Araştırma Merkezi personeli iftar programında bir araya geldi.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?