Başkanı Özaltun ilçe sakinlerine teşekkür etti

KONYA (AA) - Beyşehir Belediye Başkanı Murat Özaltun, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın mitingine katılarak destek veren Beyşehirlilere teşekkür...

KONYA (AA) - Beyşehir Belediye Başkanı Murat Özaltun, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın mitingine katılarak destek veren Beyşehirlilere teşekkür etti.

Özaltun, yaptığı yazılı açıklamada, ilçesinden Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Konya'daki açılış törenine 3 bine yakın kişinin katıldığını belirtti.

Konya merkezindeki törene katılmak isteyenlere ulaşımda kolaylık sağladıklarını vurgulayan Özaltun, şunları kaydetti:

"Konya'daki mitingine Beyşehirliler’in 70 otobüsü hınca hınç doldurmak suretiyle destek verdik. Yaklaşık 2 bin 500-3 bin hemşehrimizle Konya'ya Cumhurbaşkanımızı, başkomutanımızı karşılamak için gittik. Mitinge katılan herkes cumhurbaşkanımızla buluşabilmek için adeta seferber olmuş durumdaydı. Bu buluşmada ilçemizde yatırımlarının da açılışı ve temel atması gerçekleştirildi. Başkomutanımız, toplu açılış töreninde, yapımı tamamlanan Beyşehir Gençlik Merkezi'ni hizmete sokarken, yarı olimpik kapalı yüzme havuzumuzun da temelini atmış oldu."

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL