Başkan Şimşek sporcularla buluştu

YOZGAT (AA) – Sorgun Belediye Başkanı Ahmet Şimşek, Mahalli Kulüpler Ligi'nde birinci olan Sorgun Belediyespor yıldız ve genç voleybol takımı sporcularıyla...

YOZGAT (AA) – Sorgun Belediye Başkanı Ahmet Şimşek, Mahalli Kulüpler Ligi'nde birinci olan Sorgun Belediyespor yıldız ve genç voleybol takımı sporcularıyla yemekte bir araya geldi.

Yemekte konuşan Başkan Şimşek, sporcuların her zaman destekçisi olduğunu ve onların başarısı için elinden gelen tüm gayreti göstermeye çalıştıklarını belitti.

Yıldız ve genç voleybol takımı sporcularının elde ettiği başarıların göğsünü kabarttığını ifade eden Şimşek, "Gençlerimizin sporla iç içe bir hayat sürdüğünü görmek, emeklerin boşa gitmediğini bilmek beni mutlu etti. Tüm sporcularımızın destekçisi olduk ve devam da edeceğiz yeter ki bizi böyle gururlandırsın birincilikler alıp kupalarını gururla onurla kaldırsınlar biz elimizden geleni yapmaya hazırız." dedi.

Yozgat’ı gruplarda temsil etmeye hak kazan Sorgun Belediyespor yıldız ve genç voleybol takımı antrenörü Soner Arslan da sporcuların başarılarındaki en büyük payın Başkan Ahmet Şimşek’e ait olduğunu dile getirerek, teşekkür etti.

AA

Gündem Haberleri

Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI