Başkan Şengül’den Çaykışlaspor’a tebrik

Erenler Belediye Başkanı Rahmi Şengül, 2. Amatör Lig'de şampiyon olarak 1. Amatör Ligi'nde oynamaya hak kazanan Çaykışlaspor'un Şampiyonluk ve Dayanışma...

Erenler Belediye Başkanı Rahmi Şengül, 2. Amatör Lig'de şampiyon olarak 1. Amatör Ligi'nde oynamaya hak kazanan Çaykışlaspor'un Şampiyonluk ve Dayanışma Gecesine katıldı.

Erenler Belediye Başkanı Rahmi Şengül, AK Parti Erenler İlçe Başkanı Erdal Köse ile birlikte 2. Amatör Ligi'nde şampiyon olarak 1. Amatör Ligi'nde oynamaya hak kazanan Çaykışlaspor'un Şampiyonluk ve Dayanışma Gecesine katıldı. Başkan Rahmi Şengül, kulüp yönetimini, teknik ekibi ve futbolcuları tebrik etti. Başkan Rahmi Şengül, "2. Amatör Ligi'nde şampiyon olarak 1. Amatör Ligi'nde oynamaya hak kazanan ilçemizin güzide takımlarından Çaykışlaspor'u tebrik ediyorum. Kıymetli kulüp yönetimini, teknik ekibi ve futbolcuları kutluyor, yeni sezonda kendilerine başarılar diliyorum" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek