Başkan Öztürk Zabıta Haftası’nı kutladı

Yahyalı Belediye Başkanı Esat Öztürk, Zabıta Teşkilatı'nın 197. kuruluş yıl dönümünde zabıta personeliyle bir araya geldi.

Yahyalı Belediye Başkanı Esat Öztürk, Zabıta Teşkilatı'nın 197. kuruluş yıl dönümünde zabıta personeliyle bir araya geldi.

Özverili çalışmalarından dolayı Zabıta Müdürlüğü personeline teşekkür ederek hediye takdim eden Başkan Esat Öztürk, "Zabıta Teşkilatımızın 197. Kuruluş yıldönümü vesilesiyle Zabıta Müdürlüğümüz ile bir aradayız. Yıldönümleri kutlu olsun. Zabıta Müdürümüz ve ekibine yürekten teşekkür ediyorum. Belediyelerin olmazsa olmazı Zabıta Teşkilatımız, vatandaşlarımıza mutluluk ve esenlik hizmeti sunmaktır. Zabıta hizmeti belediyenin en önemli hizmetlerinden birisidir. Zabıta teşkilatımızın çalışmalarında kolaylıklar diliyorum. Yahyalı Belediyesi Zabıta Müdürlüğümüz gerek sel felaketinde gerekse pandemi döneminde bizim gözümüz kulağımız yürüyen ayağımız oldu. Yatalak hastalarımızın evine hasta yatağı götürecek kadar gönüllere hitap ediyorlar. Hepsine yürekten teşekkür ediyorum" diye konuştu.

Başkan Öztürk konuşmasının ardından zabıta personellerine hediyelerini takdim etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?