Başkan Özaltun'dan Huğlu Mahallesine ziyaret ziyareti

Beyşehir Belediye Başkanı Özaltun, Huğlu Mahallesi sakinleriyle bir araya geldi

KONYA (AA) - Beyşehir Belediye Başkanı Murat Özaltun, Huğlu Mahallesi’nde vatandaşlarla bir araya geldi.

Belediye Başkanı Özaltun, vatandaşlarla sohbet ederek, mahalleye yapılacak olan projeler hakkında bilgi verdi.

Özaltun, yaptığı açıklamada, vatandaşın sorunlarını yerinde görüp yerinde çözüm bulunması amacıyla bu tür ziyaretlerin devam edeceğini söyledi.

Mahalle sakinleri de, Derebucak tarafından getirilen su ile içme suyu sorunlarının çözüldüğünü belirterek, "Su sorunumuz çözüldü. Yollarımız yapılıyor. Mahallemize 112 istasyonu istiyoruz. Buraya kurulacak bir istasyondan mahallemiz dışında buraya yakın yerlerde faydalanır." dedi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL