Başkan Oktay Aşure hayrına katıldı

Marmaris Belediye Başkanı Mehmet Oktay, Pir Sultan Abdal Kültür Derneği Marmaris Şubesi tarafından düzenlenen Aşure hayrına katıldı.

Marmaris Belediye Başkanı Mehmet Oktay, Pir Sultan Abdal Kültür Derneği Marmaris Şubesi tarafından düzenlenen Aşure hayrına katıldı. Başkan Oktay, Muharrem Ayı'nı kutlayıp; "Birliğimiz, beraberliğimiz ve ibadetlerimiz kabul olsun" dedi.

Pir Sultan Abdal Kültür Derneği Marmaris Şubesi tarafından Beldibi Mahallesi'nde yer alan Cemevi'nde aşure etkinliği düzenlendi. Etkinliğe Marmaris Belediye Başkanı Mehmet Oktay, Başkan Yardımcısı İhsan Öztürk ve geçmiş dönem CHP Milletvekili Mürsel Alban da katıldı. Konukları Dernek Başkanı Mehmet Ali Akyol karşıladı. Akyol'un yaptığı açılış konuşmasının ardından etkinliğe katılan tüm konuklara aşure ikram edildi. Aşure geleneğinin Türk kültürünün bir parçası olduğunu belirten Başkan Oktay "Geleneklerimizi yaşatan herkese teşekkür ediyorum. Birliğimiz, beraberliğimiz ve ibadetlerimiz kabul olsun" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı