Başkan Oğuz'dan Şarkışla Belediyespor'a ziyaret

SİVAS (AA) - Şarkışla Belediye Başkanı Ahmet Turgay Oğuz, Bölgesel Amatör Lig 4. Grup'ta mücadele eden Şarkışla Belediyespor'u ziyaret etti.Oğuz ve...

SİVAS (AA) - Şarkışla Belediye Başkanı Ahmet Turgay Oğuz, Bölgesel Amatör Lig 4. Grup'ta mücadele eden Şarkışla Belediyespor'u ziyaret etti.

Oğuz ve taraftarlar yarın Şarkışla Şehir Stadyumu'nda oynayacak Fatsaspor maçı öncesi son antrenmana çıkan Şarkışla Belediyesporu izledi.

Göktürk Taraftar grubu ve bir grup esnaf, getirdikleri tatlıları oyunculara ikram etti.

Oğuz, oyuncuları kutlayarak yarınki maçta galibiyet beklediklerini belirtti ve takıma başarı diledi.

Takım antrenörü Ahad Kömürlüoğlu da gösterilen ilgiden dolayı teşekkür ederek, taraftara galibiyet armağan edebilmek için ellerinden gelen gayreti göstereceklerini söyledi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu