Başkan Oğuz ve futbolculardan taziye ziyareti

SİVAS (AA) - Şarkışla Belediye Başkanı Ahmet Turgay Oğuz ve Şarkışla Belediyespor futbolcuları, ilçeye bağlı Ortaköy'de 5 kişinin öldürüldüğü...

SİVAS (AA) - Şarkışla Belediye Başkanı Ahmet Turgay Oğuz ve Şarkışla Belediyespor futbolcuları, ilçeye bağlı Ortaköy'de 5 kişinin öldürüldüğü silahlı saldırıda yaşamını yitirenlerden Tarık, İbrahim ve Cennet Esen'in ailesine taziye ziyaretinde bulundu.

Olayın üzüntüsünü yaşadığını belirten Başkan Oğuz, "Birlik ve beraberliğin, kardeşliğin yaşandığı bu köyde böylesi elim bir olay, köyümüzün tarihinde hiç görülmedi. Çok üzüldük mekanları cennet olsun." dedi.

Ziyarette, Esen ailesinin yakınları ve köy muhtarı Nazım Sayılgan da hazır bulundu.

Başkan Oğuz ve Şarkışla Belediyespor futbolcuları, daha sonra Şarkışla Şeyh Edebali Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesini ziyaret etti.

Oğuz ve beraberindekiler, okul müdürü Halit Seyfullah Aydoğan ve öğrenciler ile bir süre sohbet etti.

Şarkışla Belediyespor antrenörü Ahad Kömürlüoğlu ziyarette okulun anı defterine duygularını yazdı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu