Başkan Kılıç, eşi ile beraber oyunu kullandı

Buca Belediye Başkanı Erhan Kılıç, 13. Cumhurbaşkanı ve 28. Dönem Milletvekili Genel Seçimi için oyunu kullandı.

Buca Belediye Başkanı Erhan Kılıç, 13. Cumhurbaşkanı ve 28. Dönem Milletvekili Genel Seçimi için oyunu kullandı.

Buca Belediye Başkanı Erhan Kılıç ve eşi Zuhal Kılıç, oyunu İsmet Yorgancılar Ortaokulu'nda 1299 numaralı sandıkta kullandı. Sandık görevlilerine kolaylıklar dileyen Başkan Kılıç, "Demokrasi kültürüne inanmış insanlarımızın mutlaka gelip oy kullanması gerekir. Birey olarak ülkemizin geleceğinin planlanmasında hepimize görevler düşüyor. Bugün çıkacak sonuçlar milletimizin iradesini ortaya koyacaktır. Hepimizde bir bayram sevinci var bugün. Sandıklardan çıkan sonucun ülkemiz için hayırlı olmasını diliyorum" diye konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ