Başkan Kalaycı'dan Miraç Kandili mesajı

Meram Belediye Başkanı Serdar Kalaycı, Miraç Kandili nedeniyle kutlama mesajı yayımladı.

Kalaycı, mesajında, üç aylarda Regaip Kandiliyle başlayan mübarek gecelerin birçok hikmet, sır ve bereketi içinde barındıran Miraç Kandili ile devam ettiğini belirtti.

Miraç Kandili'ni idrak edecek olmanın mutluluğunu yaşadıklarını ifade eden Kalaycı, mesajında şunları kaydetti:

''Toplumumuzda mukaddes gün ve gecelerin çok büyük önemi vardır. Miraç gecesi de onlardan biridir. Yardıma muhtaçlara el uzatma, destek olma ve paylaşım bu mübarek aylarda ve gecelerde daha da ayrı bir önem kazanmaktadır. Bu aylarda akrabalık ve komşuluk ilişkilerimizi yeniden gözden geçirmeli, toplum huzurunun ve kaynaşmasının sağlanmasına yönelik adımlar atmalıyız. Bu duygu ve düşüncelerle tüm İslam aleminin ve Konyalı hemşehrilerimizin Miraç Kandili'ni tebrik eder, hayırlara vesile olmasını dilerim.''

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?