Başkan Işık: "İnşallah, zorlu deplasmandan 3 puanla döneceğiz"

Kütahya Belediye Başkanı Alim Işık, Karaköprü Belediyespor maçı hazırlıklarını sürdüren Belediye Kütahyaspor'a moral ziyaretinde bulundu.

Kütahya Belediye Başkanı Alim Işık, Karaköprü Belediyespor maçı hazırlıklarını sürdüren Belediye Kütahyaspor'a moral ziyaretinde bulundu.

TFF 3. Lig 1. Grup'ta şampiyonluk mücadelesini sürdüren Belediye Kütahyaspor, Bekir Ozan Has yönetiminde 30 Nisan Pazar günü deplasmanda karşılaşacağı Karaköprü Belediyespor maçı hazırlıklarını sürdürüyor.

Dumlupınar Stadyumu'nda yapılan antrenman sonrası takıma moral ziyaretinde bulunan Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, takıma olan güvenlerinin tam olduğunu ve bu zorlu deplasmandan 3 puanla döneceklerine inandığını söyledi.

Futbolcularla ve teknik heyetle bir araya gelerek sohbet eden Başkanı Işık, şampiyonluk mücadelesinde takıma desteklerinin devam edeceğini belirterek başarılar diledi.

30 haftası geride kalan TFF 3. Lig 1. Grup'ta Belediye Kütahyaspor, topladığı 56 puanla ikinci sırada bulunuyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi