Başkan Gün, gençlik merkezi yapım çalışmalarını inceledi

KONYA (AA) - Bozkır Belediye Başkanı İbrahim Gün, Bozkır'da yapımı devam eden gençlik merkezinin inşaat çalışmalarını inceledi. Çim saha ve spor...

KONYA (AA) - Bozkır Belediye Başkanı İbrahim Gün, Bozkır'da yapımı devam eden gençlik merkezinin inşaat çalışmalarını inceledi.

Çim saha ve spor salonu çalışmalarını inceleyen Gün, yaptığı açıklamada, gençlik merkezinin ilçeye değer katacağını söyledi.

Projenin eylül ayı sonuna kadar tamamlanmasını öngören Gün, şöyle konuştu:

"Projenin tamamlanmasıyla sosyal donatı alanlarımızın varlığı da artacak. 750 metrekare çok amaçlı salonumuz olacak. Ayrıca projemizin bulunduğu alanda yeşil alan çevre düzenlemesini de yaparak Bozkır'da önemli bir hizmeti gerçekleştireceğiz. İlçeye değer katacak Bozkır Gençlik Merkezi'nin şimdiden hayırlı olmasını diliyorum."

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL