Başkan Erol: “Vatanımızın bölünmez bütünlüğüne sahip çıkıyoruz”

Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, 30 Ağustos Zaferi'nin yazdığı destan olduğuna dikkat çekerek "Bu büyük zaferin ışığında, vatanımızın bölünmez...

Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, 30 Ağustos Zaferi'nin yazdığı destan olduğuna dikkat çekerek "Bu büyük zaferin ışığında, vatanımızın bölünmez bütünlüğüne sahip çıkıyoruz" dedi.

Buharkent Belediye Başkanı Erol, 30 Ağustos Zafer Bayramı dolayısıyla kutlama mesajı yayınladı. Mesajında birlik ve beraberliğe dikkat çeken Başkan Erol, "Bugün, tarihimizin altın sayfalarından biri olan 30 Ağustos Zafer Bayramı'nı coşku ve gurur içinde kutlamanın mutluluğunu yaşıyoruz. Türk milletinin azim ve kararlılıkla yazdığı destanın yıl dönümünde bir aradayız. Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün liderliğinde, 26 Ağustos'ta başlayan ve 30 Ağustos 1922'de büyük bir zaferle sonuçlanan Başkomutanlık Meydan Muharebesi ile vatan topraklarımız kurtarılmış, Türk Milleti bağımsızlık içinde yaşama onuruna erişmiştir. Bu büyük zaferin ışığında, ülkemizin dört bir yanında bayrağımızı gururla dalgalandırıyor, vatanımızın bölünmez bütünlüğüne sahip çıkıyoruz. Bu vesileyle, İstiklal Savaşımızın Başkomutanı Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü, silah arkadaşlarını ve vatan uğruna canını feda eden tüm şehitlerimizi rahmet ve saygıyla anıyor, kahraman gazilerimizi minnetle yad ediyorum. Milletimizin 30 Ağustos Zafer Bayramı'nı en içten dileklerimle kutluyorum" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek