Başkan Elbi, Muharrem ayı için vatandaşlara aşure dağıttı

Çanakkale'nin Biga ilçesine bağlı Karabiga belde Belediyesi tarafından Muharrem ayı dolayısıyla kapalı pazaryerinde vatandaşlara aşure dağıtımı yapıldı.

Çanakkale'nin Biga ilçesine bağlı Karabiga belde Belediyesi tarafından Muharrem ayı dolayısıyla kapalı pazaryerinde vatandaşlara aşure dağıtımı yapıldı. Karabiga Belediye Başkanı Ahmet Elbi, vatandaşlara aşure ikram etti.

Muharrem ayı dolayısıyla Karabiga Belediyesi tarafından kapalı pazaryerinde vatandaşlara aşure dağıtımı yapıldı. Aşure dağıtımı sırasında Belediye Başkanı Ahmet Elbi'de vatandaşlara aşure ikram etti.

Muharrem ayının tüm hemşehrilere sağlık, huzur ve bereket getirmesini temennisinde bulunan Belediye Başkanı Ahmet Elbi, "Paylaşmanın, birlikteliğin, bolluğun ve bereketin simgesi olan muharrem ayı dolayısıyla hemşehrilerimize aşure ikramında bulunduk. Allah bu birlik, beraberlik ve bereketi evlerimizden ve ülkemizden eksik etmesin. Muharrem ayının tüm hemşehrilerimize sağlık, huzur ve bereket getirmesini temenni ederim" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek