Başkan Duruay, taşeron işçileriyle bir araya geldi

ANKARA(AA) - Gölbaşı Belediye Başkanı Fatih Duruay, taşeron kadrosunda hizmet veren belediye personeline taşeron işçilerinin kadroya alınmasına ilişkin...

ANKARA(AA) - Gölbaşı Belediye Başkanı Fatih Duruay, taşeron kadrosunda hizmet veren belediye personeline taşeron işçilerinin kadroya alınmasına ilişkin yapılan düzenleme hakkında bilgilendirme yaptı.

Gölbaşı Belediyesi'nden yapılan açıklamaya göre, Duruay, belediye binasında bir araya geldiği işçilere, yeni taşeron düzenlemesinin tüm işçilere hayırlı olmasını temenni etti.

İşçileri kadroyla buluşturan başta Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Başbakan Binali Yıldırım ile Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Jülide Sarıeroğlu'na teşekkür eden Duruay, "Tüm işçi kardeşlerimin kadro sevincini yürekten paylaşıyorum." dedi.

Duruay, daha sonra işçilerin sorularını yanıtladı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL