Başkan Daştan Viyana'dan döndü

YOZGAT (AA) - Akdağmadeni Belediye Başkanı Suphi Daştan, bahar kermesi için gittiği Viyana'dan döndü.Avusturya'nın başkenti Viyana'da Akdağmadenililer...

YOZGAT (AA) - Akdağmadeni Belediye Başkanı Suphi Daştan, bahar kermesi için gittiği Viyana'dan döndü.

Avusturya'nın başkenti Viyana'da Akdağmadenililer Yardımlaşma Derneğinin düzenlediği kermese katılan ve bir dizi ziyaretler sonrası Akdağmadeni'ne dönen Daştan, ziyaretiyle ilgili gazetecilere açıklamalarda bulundu.

Viyana'da Akdağmadenili hemşehrileriyle bir araya geldiğini aktaran Daştan, "Düzenlenen kermese, Viyana Başkonsolosu Asip Kaya, AK Parti Bursa Milletvekili Muhammet Müfit Aydın ve Avusturya'da yaşayan hemşehrilerimiz katıldı.

Bu tür etkinlikler birlik beraberliğin sağlanmasına ve hemşehrilerin birbirleriyle tanışıp kaynaşmasına vesile olduğu için bizler de bu tür organizasyonları önemsiyoruz." dedi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL