Başkan Çerçioğlu’ndan ÖTV muafiyeti talebi

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, vatandaşların toplu taşımadan ucuz yararlanması için çağrı yaparak "Yerel yönetimler, toplu...

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, vatandaşların toplu taşımadan ucuz yararlanması için çağrı yaparak "Yerel yönetimler, toplu ulaşımda akaryakıtta ÖTV'den muaf tutulsun" dedi.

Son günlerde toplu taşıma ücretlerine yapılan zamlar ülke gündeminde yerini korurken, Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, "ÖTV muafiyeti" çağrısı yaptı. Vatandaşların toplu taşıma hizmetlerinden daha ucuza yararlanabilmesi için adımlar atılması gerektiğini vurgulayan Başkan Çerçioğlu, "Akaryakıtta yaşanan fiyat artışları, toplu ulaşım hizmeti veren belediyelerin maliyetlerinin olağanüstü artmasına neden olmaktadır. Çağrı yapıyorum, yerel yönetimler toplu ulaşımda akaryakıtta ÖTV'den muaf tutulsun. Vatandaşımız toplu ulaşım hizmetlerinden daha da ucuza yararlansın" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek